Saturday, December 5, 2009

"Sin City" Library Edition presentatsioon I ja II.
















Mõtlesin, et vahepeal tutvustan ka koomikseid, mis mul kogus on. Osadest populaarsematest koomiksitest tuleb välja n.ö "Absolut" versioone: Absolute Collectors Editions ja Library Editions. Nende kõige suuremaks kriitikaks on loetud, et nad on rasked ja teevad tänu sellele lugemise natsa keeruliseks, aga samas pakuvad väga suurt formaati kvaliteetpaberi peal ja palju extra materjali. Seekord tutvustan ma Sin City Library Editionit 1 ja 2.































Näiteks Ops mainis mulle et Sin City on välja ilmunud Eesti keeles!! See on väga tore üllatus, sest see koomiks on tõesti hea ja omapärane. Library edition koosneb siis kahest boxist, mis sisaldavad kõik 7 volüümi plus extra Frank Milleri Sin City kunsti ja "making of" raamat. "The Art Of Sin City".












































Igal osal on ka kaasas orginaal vihik versiooni esi kaante kunstist. Siin siis natuke pilte sellest kogumikust. Mõlemad boxid kaaluvad kuskil 5,3 Kilo!







































6 comments:

  1. Mul vist paar lugemata, laenaks kui raatsid.

    ReplyDelete
  2. Sulle alati raatsin.. Loe ennem "SCUD" ära ja siis! :-D

    ReplyDelete
  3. Scud on liiga gay mu maitsele. Ja esialgu õpin autokooli jaoks, koomiksitele aega ei jagugi. :(

    ReplyDelete
  4. Ise oled sala gay krt.. Scud on jumala hea! Pead süvenema! Autokool ei ole mingi vabandus mitte lugemiseks.

    ReplyDelete
  5. Eepiline tellis on see ikka. Ja see oli ka mulle suureks üllatuseks, et Eesti Päevaleht otsustas selle väljaanda. Igal juhul respekt neile selle eest.

    ReplyDelete
  6. Mis formis nad välja tulevad? Vihikuna?

    ReplyDelete