Tuesday, February 2, 2010

"Donkey King Jr" Game & Watch




Olin vist 5 aastena kui meile kingiti vanaema poolt Donkey Kong juunior. Hoobilt olin mina ja mu õde sellest game and watch mängust hõivatud. Hoovi peal hakkasid ka levima teistel lastel erinevaid game and watch mänge, nagu "Mario Bros" ja orginaal "Donkey Kong". Isegi värviline peegel versioon oli kellelgi olemas ja sealt kasvaski minu huvi mängude ja nende vahetamise kohta. Kuid Donkey Kong Jr on mulle siia maani kõige lemmikum kõikide G &W mängude seas.

Nintendo 1982

7 comments:

  1. Kusjuures see karbike meenutab välimuselt hullumoodi neid Vene mängukesi nagu "hunt püüab mune" ja "tulista kurje kosmosetulnukaid" mida minu lapsepõlves meeletult mängitud sai. Paistab, et mingi akadeemik Sahharov leidis lihtsalt Ameerika saatkonna prügikastist äravisatud Nintendo ning ehitas sellest klooni.

    ReplyDelete
  2. Jaja, neid mäletan ma ka. Kus juures need on tänapäeval väga taga otsitavad asjad. Defitsiit. 1980-1986 olid need aastad kus kellelgi alati oli tuttavad jne kes kuidagi Soome ja Saksa kaudu mudel autosid (matchbox) ja just neid Game & Watch mänge Eestisse smuugeldasid.

    ReplyDelete
  3. Ah defitsiit ütled? Mul peaks see kosmosetulnukate oma kuskil kapis veel alles olema, äkki saab kena kopika teenida :]

    ReplyDelete
  4. Aga need vene omad olid ilgelt lahedad asjad ikka, mängisin seda kosmosetulnukat kuni lakk pealt maha kulus ja ekraan tuhmiks läks.

    ReplyDelete
  5. @metsavana Need vene Elektronika koopiad ei ole defitsiit, sest nende vastu on huvi madal (samas ei teagi, kus neid müüakse :)), aga mõned G&W originaalid on tõesti kallid. Üldiselt saab aga nostalgiajanu kustutatud eBay kaudu keskmiselt mõnesaja krooniga.

    ReplyDelete
  6. Ei noh, mingeid suuri rahasid ei saa aga vaadake, kui asi on terviklik: karp, juhend ja masin ise, plus siis veel heas korras, siis ma arvan et paarsada kuni 500 eek ikka kätte saab. Võib olla isegi rohkem?

    ReplyDelete
  7. See konkreetne DK Jr on complete versioonina umbes 150 daala. Niisama kuskil $25. Muidugi, kui ilgelt jahtida, võib sattuda heade diilide peale :)

    ReplyDelete