Saturday, February 27, 2010

"Hounted Castle" - Castlevania






















Orginaal (Akuma Jou Drakula JP) tuli välja 1988 ja ma mäletan kui Rootsis seda kuskil 1989 täiega mängisin. Fantastiliselt ilusa graafikaga mäng, mille arcade asus mu kodu lähedal ühes motellis ning mis sõi ka enamus mu taskurahast.
Tagant järele ma muidugi olen mõistnud, et tegemist oli ilmselge raha välja pumpamisega, sest mängu oli võimatu lõpetada.Võimatult raske. Peale selle on seal ainult 3 jätkamis (continnue) võimalust ennem, kui kõik uuesti otsast peale peab mängima.






























Hiljem mängisin ta emulaatoril sohki teges läbi ja imestan, miks nad selle nii raskeks tegid, sest mäng on fantastiliselt ilus ja nauditav.
Veel palju hiljem Jaapanis olles, nägin, et Konami laskis selle välja uuesti mingi 100 klassikalise mängu seerias PS2'le. Ma ostsin selle versiooni endale ja kaasa sain 1 mini dvd kus on esimest kahest levelist video ja igast reklaami ja isegi VJ tehtud loll graafika, kus siis 6 mintti mängib Castlevaania lugu taustal. Haige. Teine mini plaat on siis Haunted Castle sound chip helid. Ja kõige haigem on see, et nad pole isegi viitsinud muuta raskuse levelit mängus. Täpselt sama nagu vanasti oli: võimatu lõpetada. Aga ikkagi tore, et olemas on see vana mäng, sest see toob tagasi mälestusi. Mäletan, et kuskil 90 keskel isegi kaalusin orginal JAMMA PCB Haunted Castle osta aga see jäi millegi pärast ära.































































































Orginaal Haunted Castle - Akuma jou Drakula kabinett ja PCB





No comments:

Post a Comment