Saturday, February 20, 2010

Final Fantasy III - SNES"














Final Fantasy II oli nüüd läbi mängitud ja uut kraami oli vaja. Teadsin et planeeritakse FF3 ja jäin täiega ootama. Tegemist oli ikkagi uue teemaga minu jaoks - RPG. Nii siis see aasta möödus ja Rootsi importfirmad hakkasid hoolega eeltellimis reklaame tegema - Telli FF3 ja saa mingi kräpp tasuta. Loomulikult panin ennast broneerimis järjekorda ja maksin ilusti enda 920SEK ära. Haige ongi see, et mäng ei ilmunud Euroopas ja kui tahtsid nautida FF3 pidid USA versiooni hankima, mis siis maksis nagu Neo Geo kassett juba. Sellel ajal 920 Sek oli umbes 2000 Eek. Ei liianda üle ka kus juures. Kui siis päev tuli ja mu postkastis oli silt, et pakk XXX mängu firmast on olemas; tundsin, et midagi väga põnevat ootab mind eest. Kui siis lõpuks mäng oli masinas ja intro vaadatud oli lihtsalt karp lahti. See mis mind ees ootas oli eepiline seiklus. Muusika tõi pisara silma ja käed värisesid. Niisis üks 14-15 aastane tatt hakkas FF3 läbi mängima. No mis seal ikka öelda: üks parimaid RPG mida siia maani olen mänginud. Graafika oli omal ajal täiesti vapustav 2D ja mängus sai isegi laulda ooperis! Laulsid valesti, kukkusid läbi ja pidid uuesti alustama - fantastika. Mäletan ka veel aega, kui Playstation tuli ja ma müüsin maha terve oma SNES kogumiku et osta PS. Niivisi siis läks FF2 ja FF3 ja Secrets of Mana jne 2000 Seki eest et osta 3000 Seki eest Playstation. Kahjuks pean tunnistama et päris varsti jäin ma nostalgiliselt igatsema oma Final Fantasy II ja III nii, et pidin need raskustega tagasi hankima. Pärast seda ma EI müü ühtegi hangitud konsolit või mängu. Mitu korda olen küll viimasel ajal mõelnud, et müüks oma krd WII ära aga OPS jälle ütleb et hakkad kahetsema ja siis olen ikka aru saanud, et tal on õigus. Ei tohi müüa asju enam ära. Nende väärdus on emotsionaalselt liiga kõrge.

Siin ka siis üks scan Super Play (endine Super Power) - Rootsi Mängude Ajakirjast "review" Final Fantasy III kohta.







































































Ljud tähendab- Heli , Spelbarhet - Mängimis taset, Grafik - Graafikat, Utmaning - Väljakutset. Et saada 96 totaal hindest oli väga, väga haruldane nägemus Super Poweris (Super Play)

2 comments:

  1. Mul küll õnnestus seda mängida alles pärast FF VII kuid minu arust on see osa isegi kohati mõjusam. Selle osa tunnusmeloodia on minu arust üks parimaid üldse. Mul kisub siiani silma natsa vesiseks kui kuulen seda :)

    ReplyDelete
  2. Nobuo Uematsu tegi jahh nendes mängudes oma elu kõige parema töö. Final Fantasy 7 oli kaa veel hea aga pärast seda vajus tal see muusika kirjutamine kuidagi ära ja oli lihtsalt "arilik" nagu kõik teised mängud. Mina mängisin FF2 ja FF3 läbi mingi haige konverteri läbi oma PAL Snesi peal. Mäletan et FF3 lõpus jooksis kokku mitu korda selle pärast ja kaotasin save kohti jne. Haige oli ikka see mängude hackimine et vältida neid piiranguid mida tehti USA, Jaapani, ja Euroopa vahel. Nintendo ka muutis neid chippe mängude sees et osad konverterid enam ei töötanud ja pidid jälle uue hankima mingi 400 seki eest.

    ReplyDelete